Kozienice - kozienice.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice
logo2
rpowm.png d89ad8ec802bba8bc8a53387123ea46d
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

1. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


2. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


3. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego

Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły (ośrodka) lub przedszkola


4. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości 

Deklaracja na podatek od nieruchomości

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości

Informacja w sprawie podatku leśnego

Deklaracja na podatek leśny

Informacja w sprawie podatku rolnego

Deklaracja na podatek rolny

Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania

Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)

Link do uchwał podatkowych


5. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, a której eksploatacja wymaga zgłoszenia

Wniosek nr 1 - Wniosek zgłoszenia instalacji

Wniosek nr 2 - Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Druk wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Druk wniosku o ustalenie warunków zabudowy

Informacja o wyrobach azbestowych których, użytkowanie zostało zakończone 

Informacja o wyrobach zawierających azbest

Wniosek o rozgraniczenie

Wniosek o nadanie numeru porządkowego

Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wnosek o przeprowadzenie oględzin

Karta informacyjna przedsięwzięcia

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kozienice

Klauzula informacyjna staowiąca załącznik do Wniosku o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących


6. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego


7. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Lucyna Malec, tel. 48 611 71 71

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Wniosek karta rodziny

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru pesel.


8. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o uzyskanie stypendium sportowego

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za wysokie osiągnięcia w dziedzinie kultury fizycznej i sportu

Oświadczenie stypendysty

Oświadczenie stypendysty-załącznik

Dane do przelewu-stypendyści sportowi

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


9. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
gr.jpg c8778ae8572943a5824c5177c179a222
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
TURYSTYCZNE KOZIENICE2.jpg 9d492c384556c0829c34b8c5ad5afd84
PSE1.jpg 71dd75f20aa5331a25728b352ff65f3c
Ochrona powietrza.jpg 0db09a2c225426ca19783d75195bf2fb
baner sesje na żywo.jpg 67627f1c9054a6e76480018e14dba09f
baner sesje.jpg 96f9f76f65abe4998828c8149018342e
Bez nazwy-1.jpg f146c294b2bdc699a471553c91e0d6e8
asi.jpg 62ec86d039c0b78748e78e8830ad8c8c
b3.jpg 5845eae0de6e51135ac49e88e80975b5
500.jpg bdadda3fb8310d33627468243318c8b3
podatek1.jpg ba377a48358dcb252dad62eed23e2a25
sip.jpg 8435a2625389c19c5ee19dc2ccdbcd07
fs.jpg ca256e81dddafa72e0a37602a6254063
rewitalizacja.jpg 5e8af633459d12fbe210391602218452
czujniki.jpg 79671757459d09d237f63ee47161ca8d
metrobus.jpg 960b30b2a14547a427899b2d05146a1d
pomoc.jpg 170d0fbd4e054531f54b392cd199db6d
KOU.jpg 2e253e9724bf212f5eb4530cbcea0fe9
Rodo.jpg 09e46a57aa08e9de3fc619da125dae70
ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00, fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl, IOD iod@kozienice.pl
Urząd Miejski w Kozienicach
Numer konta: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg 4969298c64d8d553526b50c469806a22
ban2bb.jpg 8ed0dde54678b120da197620ada1bab9
ban3bb.jpg a29d64894e422338f38bd4d3c314e16c