Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:
Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382
OPŁATY
|
PODATKI LOKALNE
|
- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)
- opłata za udostępnienie danych osobowych,
- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument;
- opłata adiacencka, renta planistyczna;
- zajęcie pasa drogowego.
|
- podatek od nieruchomości,
- podatek od środków transportowych,
- podatek rolny,
- podatek leśny.
|
Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395
1. Wydział Polityki Społecznej
Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 71
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego
Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego
Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Zgłoszenie pobytu stałego
Zgłoszenie pobytu czasowego
Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego
Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego
Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego
Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego
Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe
Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych
Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska
Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31
Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, a której eksploatacja wymaga zgłoszenia
Wniosek nr 1 - Wniosek zgłoszenia instalacji
Wniosek nr 2 - Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Druk wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Druk wniosku o ustalenie warunków zabudowy
Wniosek o rozgraniczenie
Oświadczenie o zrzeczeniu się od decyzji
Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy
Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę
Wniosek o podział z art. 95
Wniosek o wydanie decyzji o podziale
Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości
Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty
Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew
Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew
Wniosek o przeprowadzenie oględzin
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wniosek o wydanie zaświadzczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Karta informacyjna przedsięwzięcia
Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże
Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest
Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP
Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących
Oświadczenie oraz wniosek o instalecję przydomowej oczyszczalni ścieków
3. Wydział Finansowo - Budżetowy
Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17
Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji
Deklaracje obowiązujące obecnie:
Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1
Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A
Oświadczenie o stanie majątkowym
Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej
Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych
Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:
Informacja w sprawie podatku od nieruchomości
Deklaracja na podatek od nieruchomości
Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości
Informacja w sprawie podatku leśnego
Deklaracja na podatek leśny
Informacja w sprawie podatku rolnego
Deklaracja na podatek rolny
Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)
Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach
Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)
Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania
Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)
Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)
Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)
Link do uchwał podatkowych
4. Wydział Edukacji
Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86
Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe
Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny
Wniosek w sprawie organizacji przez gminę bezpłatego dowozu ucznia z niepełnosprawnością
Wniosek o zwrot kosztów przejazdu ucznia oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka
Potwierdzenie danych o uczniu przez dyrektora placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza/będzie uczęszczał
Wniosek o przyznanie zapomogi zdrowotnej z Funduszu Zdrowotnego dla Nauczycieli
5. Wydział Infrastruktury
Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego
6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53
Oferta realizacji zadania publicznego
Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego
Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice
Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice
Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu
Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe
Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe
Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)
Zobowiązanie-stypendyści sportowi
Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich
Wniosek o wydanie zaświadczenia
Załącznik nr 1 - opis obiektu
Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania
7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego
Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016
Lista obecności
Protokół z zebrania wiejskiego
Uchwała z zebrania wiejskiego
Wniosek o dofinansowanie
Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016
8. Oświadczenia majątkowe.
Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)
Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)
Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)
Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)
9. Oświadczenie zleceniobiorcy.
Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami
Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy
Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach